2011. március 21., hétfő

Elie Saab - A Tervező

Bonjour Cheries!
Remélem jól vagytok, süt a nap, tavasz van, tessék vidámnak lenni! :) Megígértem, hogy hamarosan újra jelenktkezek, hát itt is vagyok. Mialatt sajnálatos módon hanyagoltam a blogot, lezajlott gyakorlatilag az egész divatszezon, már ami a bemutatókat illeti. Most mégsem kezdenék bele az új trendek kitárgyalásába, mindent csak a maga idejében :)
Viszont van egy show, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Azt hiszem elmondhatom, hogy a legeslegkedvesebb divattervezőm Elie Saab. Talán sokatoknak nem cseng ismerősen a név, amit nem is csodálnék, hiszen sajnos azt látom, hogy a divatszakma méltatlanul hanyagolja a márkát. Persze ez csak az én észrevételem, ha ti gyakran belefuttok itt-ott a nevébe, hát annak igazán örülök. De tényleg. Mert nekem mostanában Elie Saab a TERVEZŐ, csupa nagybetűvel.
A művészetében azt tartom a legszebbnek, hogy nem akar mindig megújulni. Nem törekszik arra, hogy folyton valami újat mutasson. És ez mostanában, mikor a divat szezonról szezonra cserélődik, szerintem igenis nagy érték. Jó, hogy van egy tervező, aki nem megy a csorda után. Nem akar minden szezonban valami futurisztikus modern művészetet erőltetni a nőkre. Csak a gyönyörű, elegáns, kifinomult nőt látja. Akinek nincs szüksége a változásra. Csak a nőiességére van szüksége.
Az első képen a tervező, Elie Saab látható, az első három ruha a 2011-es ready to wear kollekcióból, az utolsó négy pedig a 2011 tavaszi couture kollekcióból van:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése