2010. december 3., péntek

Bonjour chéries!
A múltkori eljegyzési képen felbuzdulva utánanéztem egy kicsit Kate Middleton stílusának, és kiderült , hogy a világ egyik legszerencsésebbnek tartott nőjének egy kis stílusérzékért sem kell a szomszédba menni. Lássuk csak, hogy néz ki egy leendő hercegnő gardróbja!

Az az igazság, hogy ez a szett éppen annyit mutat, amennyit még a legkonzervatívabb udvari nyelvek szerint is mutathat. Önmagában a ruha talán túl könnyednek tűnne az arisztokratikus környezetben, de a fehér blézer kifinomulttá tesz az összhatást, visszavesz kicsit a kislányos jellegből, helyette eleganciát és felnőttességet sugároz, miközben gyönyörűen kiemeli Kate derekát. A fekete cipő, a táska és a fejdísz pedig szépen teszik a dolgukat és keretbe foglalják a szettet.


Igen, ez az a tipikus angol sikk. Mint egy igazi lady. Nagyon nincs is mit hozzáfűzni, egyszerűen imádom. Bár, azt nem értem, hogy miért van rajta két sál, de mindegy is, nem kell nekem minent érteni :) Mellesleg, ha érdekelne valakit, mostanában a New Yorkerben láttam ehhez hasonló blézereket.


Újabb elbűvölő ruha...kivéve az alját, az nekem kicsit függönyszerűre sikeredett. Jobb lett volna ott befejezni ezt a ruhát, ahol az alsó anyag végződik, csipkelelógás nélkül.
És most nézzük, milyen Kate, mikor normál halandóhoz hasonlóan épp az utcán bóklászik:






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése