2010. december 10., péntek

Ugg csizma

Az Ugg csizmákat talán mindenki ismeri, ha névről nem is, de külsőről biztosan. Igen, ők azok a bumfordi, bundával bélelt csizmák, amikben még a legvékonyabb láb is elefánt nagyságúnak tűnik. Van aki szereti, van aki nem, valaki szerint ronda, valaki szerint aranyos. Én az utóbbi tábort erősítem, be is szereztem ma egy hasonló darabot, igaz, az nem eredeti Ugg, mert hát valljuk be, annyit azért nem ér, amennyibe kerül...
Az első tapasztalatok: először is meleg. De tényleg nagyon-nagyon meleg. Zuhogó hóesésben igazán kellemes, de bármilyen melegebb helyre (például iskolába) megérkezve 5 perc alatt totál bele tud izzadni a láb. Persze, ez még mindig jobb, mintha odakint a hótól ázna át... :)
A járás eléggé furcsa benne, legalábbis az enyémben igen, mivel a talprész kialakítása ugyebár elég széles, a sarkat nem nagyon tarja semmi, és járás közben önálló életet él. Nagyjából olyan érzés, mintha papucsban járkálnék. Megy a sarok fel-le. Szerintem azért ezt meg lehet szokni, mert cserében olyan kényelmes, hogy legszívesebben le sem venném a lábamról. Mindenféle túlzás nélkül mondom, hogy sosem volt még ilyen kényelmes cipő a lábamon.
És igen, felvéve is tényleg olyan bumfordi, mint ránézésre. De szerintem nagyon aranyos, igaz, én vékony vagyok, az én lábamon elfér, hogy rádob optikailag 5 kiló pluszt :)

Sztárok Ugg-ban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése